سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























                   

سلام دوستان گل و خوبم :

پیشاپیش عید نوروز رو به همتون تبریک میگم انشالله که سالی پر از شادی و کامیابی و موفقیت داشته باشید.

والا اگه خداوند بخواد از فردا به مدت یه دو هفته ای برای انجام کاری به یه جایی دور در این ایران سربلند میرم و متاسفانه نمی تونم لحظه ی تحویل سال نو رو در خدمت دوستان گلم باشم.انگار سعادت ندارم بین شما باشم خواستم از شما دوستان گل وعزیزم اینه که در لحظه ی تحویل سال نو من حقیر و خانوادم رو از دعای خیر خودتون محروم نفرمایید و لحظه ی تحویل سال نو دعا برای فرج امام زمان عج و رفع گرفتاری مسلمانان و دعای برای بیماران نیازمند یادمون نره.

لحظه ی تحویل سال نو لحظه ی مقدس و روحانی می باشد انشالله که در لحظه ی تحویل سال نو همه مورد توجهات خاص و ویژه ی اقا امام زمان عج قرار بگیریم.

همه ی شما دوستان و سروران گرامی را به خدای بزرگ می سپارم و از خداوند سربلندی و عزت روز افزون رو برای شما خواهانم.

                                  گر دعا کردیم و باران گرفت

                                                                    دعایی هم بر حال بیابان کنیم

                                                          خدانگهدارتان

                                                          التماس دعا

                                                          یا علی مدد                                     


نوشته شده در جمعه 88/12/21ساعت 11:37 صبح توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |

بابا مرد که گریه نمی کنه

   از اون زمونا گفتن مرد گریه نمی کنه،برا مرد افت داره گریه کنه اشک مرد و هیچکی نباید ببینه،آخه چرا مگه مرد چشم نداره مگه ادم نیست کی گفته گریه فقط برا زنه اصلا بذار بگن این مرده سبکه ولی چرا گلوی پر از بغض خودمو هین طور به حال خودش رها کنم چرا شما بگین.خیلی وقته گلوم بغض کرده دلم می خواد گریه کنم اونم چه گریه ایی.

   خدا  می گین مرد نباید گریه کنه.اتفاقا خدا حرفم با شماست. گریم برای شماست نه ببخشید برای خودمه.چرا بهت می گم یه روز منو افریدی اوردیم تو دنیا از روح خودت درون من دمیدی از نعمت های گوناگونت به من دادی از من مراقبت کردی خلاصه لطف و عنایت زیاد به من کردی بچه بودم تو حال و هوای بچگی همش دنبال بازی و .. گفتی عیب نداره بزرگ می شه

بزرگ تر شدم بزرگتر اما چی شد جز سرکشی و گستاخی چی از من دیدی چی کار برات کردم هیــــــــــچی.

   خدایا حال من گریه داره گریه،خد ایا هر کی از حال من خبر نداشته باشه تو از حال من آگاهی که چیم کیم پس خوبه حداقل تو می دونی من چی کاره ام تا این که سرکش نشم .

                                                                                   مرد هم حق گریه داره.

                                                                                              تمام


نوشته شده در چهارشنبه 88/11/28ساعت 2:41 صبح توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |

اول شهادت امام رضا (ع) رو به محضر امام زمان (عج) و شما دوستان تسلیت عرض می نمایم.

امشب شب شهادت امام رضا (ع) تو مسجد برنامه داشتیم و در پایان هم از عزاداران سر سفره ی امام رضا (ع) مهمان بودند

بعد از پایان مراسم با بچه ها سیاهی های در و دیوار مسجد رو باز کردیم.همین طور داشتم پارچه سیاه ها رو باز می کردم با خودم یعنی یه محرم و صفر دیگه رم می بینم خدا جان.خلاصه سیاهی ها رو باز کردیم و مسجد و نظافت کردیم.

دوستان یه محرم وصفر دیگه هم تموم شد،خوش به حال اونی که بهره ی کافی رو از این ماه پر برکت برد و بدا به حال کسی مثل منی که این دو ماه رو تو خواب غفلت به سر برد.یاالله خدا جون این محرم و صفری که رفت رو آخرین محرم صفر عمر ما قرار مده.

در پناه حضرت حق

التماس دعا


نوشته شده در یکشنبه 88/11/25ساعت 11:30 عصر توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |

    رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت دو فرزند گرامیش امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) را خدمت امام زمان عج و شما تسلیت عرض می نمایم.

 

                                                                    

از امام مظلوم، حضرت مجتبی گفتارهایی در زمینه های گوناگون به دست رسیده که هر یک حقایق ارزشمندی را در بردارد. از آنجمله است کلام گهربار امام پیرامون توحید که عالم بزرگوار شیعی، شیخ صدوق علیه الرحمه در کتاب «توحید» آورده است.
همچنین در آخرین روزهای حیات پربار حضرتش، هنگامیکه در بستر بیماری آرمیده بود، یکی از یاران ایشان به نام جناده بن ابی امیه به خدمت امام شرفیاب شده و عرضه داشت: «ای پسر پیامبر خدا مرا پند دهید.» امام چنین فرمودند:
«استعد لسفرک و حصل زادک قبل حلول اجلک.»
برای سفر آخرت آماده شو و توشه ات را پیش از فرا رسیدن اجل تهیه نما.
و اعلم انک تطلب الدنیا و الموت یطلبک و لا تحمل هم یومک الذی لم یات علی یومک الذی انت فیه.
بدان که تو در جستجوی دنیایی در حالیکه مرگ به دنبال تو است، هیچگاه اندیشه و اندوه روز آینده ات را بر اندیشه امروزت ترجیح مده.
و اعلم انک لا تکسب من المال شیئا فوق قوتک الا کنت فیه خازنا لغیرک
بدان که اگر تو هر چیزی از دارایی دنیا را بیش از قوت لازمت گردآوری و نگهداری، تنها خزینه دار دیگران خواهی بود. 

و اعلم ان الدنیا فی حلالها حساب و فی حرامها عقاب و فی الشبهات عتاب، فانزل الدنیا بمنزله المیته خذ منها ما یکفیک، فان کان حلالا کنت قد زهدت فیها و ان کان حراما لم یکن فیه وزر فاخذت منه کما اخذت من المیته و ان کان العتاب فالعتاب یسیر،
بدان که آنچه از دارایی دنیا بدست می آوری، اگر در راه حلال مصرف شود حسابرسی خواهد شد، اگر در راه حرام خرج شود کیفر خواهد داشت و اگر در جاهایی که شبهه ناک است کار گرفته شو، سرزنش در پی دارد. بنابراین تو دنیا را بسان مرداری بدان و از آن در حد نیازت بهره برداری کن. حال آنچه را مصرف کرده ای، اگر حلال باشد تو از بی رغبتی به آن زیانی نبرده ای، اگر حرام باشد از کار زشت دوری گزیده ای و به اندازه نیاز از مردار استفاده کرده ای و اگر سرزنشی بدنبال داشته باشد، آسانست و زودگذر.
و اعمل لدنیاک کانک تعیش ابدا و اعمل لاخرتک کانک تموت غدا
برای کارهای دنیایی خود چنان اقدام کن که گویی سالیان دراز در جهان خواهی زیست و در مورد امور اخروی آنگونه بیندیش که گویی فردا از جهان رخت بر می بندی.
و اذا اردت بلا عشیره و هیبه بلا سلطان فاخرج من ذل معصیه الله الی عز طاعه الله
اگر ارجمندی بدون وابستگی خانوادگی و شکوه بدون سلطنت را طالبی، از خواری گناهکاری دور شو و لباس عزت فرمانبرداری از خدا را بر تن نما.
و اذا نازعتک الی صحبه الرجال حاجه فاصحب من اذا صحبته زانک و اذا خدمته صانک و اذا اردت معونه اعانک و ان قلت صدق قولک و ان صلت شد صولک و ان مددت یدک بفضل مدها و ان بدت منک ثلمه سدها و ان رأی منک حسنه عدها و ان سالته اعطاک و ان سکت عنه ابتداک و ان نزلت بک احدی الملمات و اساک، من لا تاتیک منه البوائق و لا تختلف علیک منه الطرایق و لا یخذلک عند الحقایق و ان تنازعتما منقسما آثرک.
هرگاه به همنشینی با مردم نیازت افتد، اینگونه همنشینی را برگزین: کسی که چون با او می نشنی بر وقار و شکوه تو می افزاید، چون به او خدمتی می کنی از تو نگاهبانی می نماید، هرگاه احتیاج مالی داشته باشی به یاریت می شتابد، آنگاه که سخن می گویی تصدیقت می کند، اگر در مورد کاری شدت به خرج می دهی با تو همنوا میشود، چون برای کار ارزشمندی دست خود را پیش می بری او نیز دست خود را جلو می آورد، اگر از تو خطایی سر زند آنرا جبران می کند، اگر از تو نیکویی ببیند همواره آن را یادآوری می نماید، اگر از او خواسته ای داشته باشی برآورده می سازد، اگر از او جدا شوی او به تو می پیوندد و اگر بر تو مصیبتی وارد شود با تو همدردی می کند.
همنشین تو باید کسی باشد که از او به تو زیانی نرسد، دشواریها از جانب او برای تو پیش نیاید، در مسایل اساسی ترا خوار نگرداند و اگر مالی را بین خود تقسیم می کنید، او ترا بر خویشتن ترجیح دهد.
        سایت اطلاع رسانی امام حسن (ع)   http://imamhasan.info/fa/


نوشته شده در شنبه 88/11/24ساعت 12:6 عصر توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |

شاخه با ریشه ی خود حس غریبی دارد/باغ امسال چه پاییز عجیبی دارد/غنچه شوقی به شکوفا شدنش نیست دیگر/باخبر گشته که دنیاچه فریبی دارد/خاک کم آب شده مثل کویری تشنه/شایداز جای دگر مزرعه شیبی دارد/سیب هر سال در این فصل شکوفا می شد/باغبان کرده فراموش که سیبی دارد....

نوشته شده در یکشنبه 88/11/11ساعت 10:9 عصر توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |

سلام جاتون خالی

امشب توی هیئت پرچم حرم حضرت عباس (ع)رو آوردن من دمه در نشسته بودم تا آوردنش به صورتم مالیدم و تبرک کردم.

یا اباالفضل العباس(ع)

انشا الله یه روز با همه ی دوستان توی صحن و سرای حرمش عرض ادب کنیم .آمین

التماس دعا


نوشته شده در چهارشنبه 88/10/2ساعت 12:42 صبح توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |

ماجرایی که می خوام براتون تعریف کنم برمی گرده به 4 سال پیش ماه صفر ایام شهادت خانم رقیه(س).

من یه آدم رو سیاه و بد بخت و بیچاره ام اما اهل بیت رو دوست دارم و نسبت به همه ی اهل بیت ارادت دارم.تو این بین خیلی دلم با امام حسین(ع) بود.خلاصه ارادتم به امام حسین(ع) بیشتر بود.تا این که اون شب رفتم هیئت بعد از سخن رانی حاج آقا گفت از این 4 شب مراسم امشب و می خوام بریم در خونه ی امام حسن مجتبی(ع) و ((گفت:یه شب حضرت زهرا (س) به خواب یک واعظ می آد اون شخص به حضرت زهرا (س) سلام می کنه و خانم یه طوری جواب سلام شو می ده می گه خانم جان مگه بی ادبی از من سر زده من که محرم،صفر رو برای پسرت روضه می خونم . خانم می فرمایند:آی شیخ آره از حسینم روضه می خونی ولی چرا از پسرم حسن نمی خونی آی شیخ حسنم پسر منه غریبه)) آقا این رو که من شنیدم به هم ریختم و دلم شکست.بعد آقا شروع کرد به روضه خوندن از امام حسن(ع) واقعا اون شب دیدم که امام حسن (ع) چقدر غریب و مظلومه بعد مطالعات در مرد اما حسن رو بیشتر کردم خلاصه ارادتم به امام حسن خیلی بیشتر شد.همیشه رفتن به اون مجلس رو خیلی خوب می دونم که نظر منو به امام حسن(ع) بیشتر کرد.روضه های اون شب رو ضبط کرم و هر وقت که اون رو گوش می کنم خودمو تو اون مجلس می بینم و کلی حال می کنم.

.یا امام حسن مجتبی آقا این نوکر بی سر و پات و تو خونه پر مهرت راه بده

حضرت زهرا (س) فرمودند:هر کس برای حسنم گریه کنه نمی ذارم قیامت چشمش گریان باشه.

دوستان امام حسن (ع) به اندازه امام حیسن (ع) مظلوم و غریب بود طوری که توخونشم غریب بود.دوستان مداح تو مجلساشون هم از امام حسن یاد کنن نکنه آقا رو فراموش کنن. نکنه فقط یه سال اونم شب 28 صفر از آقا بخونیم.حاج آقا حرف قشنگی زدگفت بچه ها این دید خودمه شاید پیامبر از خدا خواسته که شهادت امام حسن باوفاتش تو یه روز باشه که نکنه کسی برای حسنم عزاداری نکنه.انشالله که این طور نباشه.

التماس دعا

ایمان غفاری


نوشته شده در چهارشنبه 88/10/2ساعت 12:38 صبح توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |


Design By : Pichak