سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























     به چپ چپ،به راست راست،از جلو نظام،خبر دار...

 به سلامتی دو ماه آموزش خدمت مقدس! سربازیم در پادگان 01 شهدای وظیفه نزاجا تموم شد!

بشین برپاها،بدو روها،به خط شدن ها،رژه رفتن ها،پا چسبوندن هاو و و یادشون بخیر.

قبل سربازی رفتن فک می کردم خدمت هیچ فایده ایی نداره و همه اش علافیه ولی بعد از این دو ماه تغییراتی رو که تو زندگی شخصی ام دیدم باورم شده که نه بابا خدمتم یه فایده داره واسه ادم.

تمرین کنار اومدن با شرایط غیر دلخواه: تو خدمت یاد می گیری که همیشه همه چی واسه تو مهیا نیست،باید با مسائلی که خواست میلت نیست کنار بیایی

تمرین سختی و مشقت: زندگی بالا و پایین زیاد داره و خدمت فرصتی بود تا ببینیم که همیشه به ادم خوش نمی گذره و باید خودت رو واسه شرایطی سخت هم اماده کنی(سه روز اردوگاه نظامی بودیم به جرات می گم تو عمرم تا حالا همچین شرایطی نداشم که تو سرمای 10- تو یه چادر تو دل بیایون بخوابی)

کنار گذاشتن خود خواهی و کسب روحیه زندگی جمعی: تو خدمت یاد می گیری که خود خواه نباشی پشت هم باشی فقط به خودت فکر نکنی نمی تونی هر کاری که دلت بخواد انجام بدی باید همیشه تو کارهات جمع در نظرت باشه.

حس خود باوری: خیلی ها شاید قبل اینکه بیان خدمت دست به سیاه و سفید نزده باشن و یه مصرف کننده به تمام باشن ولی تو خدمت بهت یاد می دن که باید تن پرور نباشی و برای اموراتت تلاش کنی تو خدمت فقیر و غنی و من و اون و ما نداره همه مثله هم هستن و دارای یه حقوق و شرایط و هیچ تبعیضی نیست(یادش بخیر کل پادگان همه لباس یک رنگ سربازی همه مثله هم بودن وقتی نگاه به نفر می کردی نمی تونستی تشخیص بدی چیکارس می دونستی که فقط سربازه ارتشه همین!)

اطاعت پذیری: اونجا مجبوری از فرمانده اطاعت کنی بدون بی قید و شرط! و این واسه بعدا که وارد کار و زندگی می شی کمک می کنه که تابع شرایط و دستورات مقام بالاترت باشی و این مشکل در همینجا حل میشه.و خیلی خوبی های دیگه که هر شخصی باید با عقل خودش اونا رو برداشت کنه.البته معایبی هم داره که نمیشه کاریش کرد!

خلاصه بگم که این خدمت سربازی هم خیلی خوبی ها داره البته به شرطی که باهاش کنار بیایی و اون رو مقدمه ایی برای زندگی آیندت ببینی و الا اگه بخوای باهاش بجنگی و مقابلش وایسی جز اذیت و سختی چیزی برات نداره و هیچی هم نمی تونی ازش به دست بیاری.

.

.

 



نوشته شده در شنبه 90/11/29ساعت 9:47 صبح توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |

    در مرخصی میان دوره آموزشی خدمت مقدس! سربازی به سر می برم .

تا اینجا که خوب بوده و حاوی تجاربی بوده که انشالله در پایان دوره بیشتر شود .

انشالله گفتن در موردش بمونه واسه بعد از پایان دوره 

.

.

پ وبلاگی:به خاموشی و خوابیدن ساعت 9 شب عادت کردم و الان از ساعت 9 شب به بعد دیگه میرم رو حالت سنگینی پلک و کلنگ زدن و اینا:دی

 

 

 


نوشته شده در شنبه 90/11/1ساعت 12:18 صبح توسط ایمان غفاری نظرات ( ) |


Design By : Pichak